1/19/2014

Tervetuloa!

Tässähän me! 
Mila 11kk ja äiti 21v. Päätettiin aloittaa bloggaaminen ja sen uusiminen täysin puhtaalta pöydältä. En ollut tyytyväinen vanhaan ulkomuotoon tai muuhunkaan mitä se sisälsi. Nytten kun Milan kummitäti sai aikataulunsa sopimaan, niin minä vuorostani laitoin hänet töihin.. Ei ole minun vika, että minua fiksumpi sattuu olemaan (tosin siihen ei paljoa tarvita kun on teknologia kyseessä ja vastassa minä) Mutta kiitos ensin teille vanhat lukijani, että jatkatte lukemista osoitteen muutoksesta huolimatta. Uskon kirjoittavani säännöllisemmin ja paremmilla kuvilla, uuden kamerani ansiosta ja uusien sivujen vuoksi.  Mikäs on teidän ensivaikutelma uudistuksesta?

Teille mahdollisesti uusille lukijoille: Olen Turkulainen äiti jolle esikoinen suotiin 20-vuotiaana. Helmikuussa 2013 tyttö nimeltä Mila. Perheeseemme kuuluu myöskin isä, jonka kanssa olen yhdessä ollut nyt huhtikuussa kokonaiset neljävuotta.  Asumme kerrostalossa kolmiossa, mutta muuttohalu vie lähes voimat, kun haaveilemme omakotitalosta. Olen toistaiseksi kotiäiti, eikä tulevasta ole kohdallani vielä mitään tietoa. Töihin pitäisi mennä niin saataisiin se omakotitalo;) Itse olisin myös jo valmis seuraavaan vaippahousuun - mutta isännässä vielä taivuttelemista. Kirjoittelen mielipide kirjoituksia laidasta laitaa, meidän arjesta, Milan kehityksestä ja kaikesta  mistä vain sillä hetkellä koen saavani hyvän kirjoituksen teidän luettavaksenne. Punaista lankaa ei juuri löydy mutta yrittäkäähän pysyä perässä!


Tervetuloa vielä kerran!
t: äiti ja tytär


11 kommenttia:

  1. Minä jatkan teidän seuraamistanne täällä. Uusi blogi ilmeesi on hyvä. Tykkää simppelistä.
    Toivottavasti teilläkin ukko siihen uuteen vaippahousuun olisi halukas :) Milloin muuten tyttös on syntyny ? Kun mellä on neiti kans syntyny huhtikuussa ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos seuraamisesta sekä kehuista! Mila on syntynyt helmikuussa;)

      Poista
    2. Voi herranjestas.. Kamala mikä äiti taas! Olin tosissani kirjoittanut väärän kuukauden, vaikka profiilikuvan alapuolella kuitenkin on oikea kuukausi. Hyi minua!

      Poista
  2. Kivat kuvat! Näyttää lupaavalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isäntä otti ensimmäistä kertaa minun uudella kameralla, lupaava valokuvaaja ainakin näin ensikertalaiseksi:) Ja kiitos!

      Poista
  3. Jeiiii, kivan näköönen blogi on kyllä! Uudistus aina välillä piristää :)
    Hmmmm... mä muistaisin että olit 20 kun neiti syntyi, tsihhhhh ;)..... pieni vink-vink uusille lukijoille kirjoittamaasi kappaleeseen.
    t. mumma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sirpulikin siittä mainitsi, täytynee korjata (sekin) ettei tule väärinkäsityksiä!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)